esmaspäev, 2. aprill 2007

Algajad on rahulikumad

Loomulikult ei ole mul panna midagi nende vastu, kes liduvad siin nagu oleks maraton juba homme, aga ma käisin ka nädalavahetusel jooksmas. Ainult korra, kuna sport ei tohiks siiski eraelu segama hakata, aga siiski. Niiet olen alustanud ja mulle tundub, et mul läks juba paremini kui eelmine kord. Paraku olin ma kella maha unustanud ja ma ei tea kui palju ma jooksin. Igatahes mitte 12 minutit, mis peab õnnestuma ülehomme.

Aga! Kui olin üle saanud koerast (riietumine ja minek), siis jooks oli puhas saba ja mis peamine, mõjus hulka paremini kui paratsetamool tavalistel laupäevahommikutel.

Kohtadest põhjatallinnas on nüüd Kopli park mu üks lemmikuid. Teistele meie tiimis ta ilmselt ei sobi, kuna kaheksat kilomeetrit seal joosta ilmselt ei õnnestu, aga väikevudijatele mõnus. Lähiajal lippan seal, kuni suudan vähegi pikemat maad normaalse pulsiga lipata, niiet kopsud ninast välja ei tungi. Samuti pistan täna jalga eelmainitud adidase mõõdistatud mudelid omale, kui neil ikka on täiskasvanud eestlase jalanumbritele tosse laos.

Rambu lubas mind mõõdikuga varustada, niiet lähiajal panen ka oma pulsi kirja :)

Kommentaare ei ole: