kolmapäev, 27. veebruar 2008

Vean kihla!

Kolleeg Tõnisele meeldib öelda, et kihla veavad lollid või nahaalid. Ma ei tea kumb ma neist olen, aga hetkel olen oma jooksuhuviga küll sellises punktis, et ilma kihla vedamata on raske end korralikult käima tõmmata :)

Tõsi. Olen sel aastal jooksnud küll. Tulin just hetk tagasi Kadriorus pargist ja kehas on mõnus surin. Aga ikkagi – raske on end sundida pimedas välja minema ning üle poole tunni korraga ei ole suurt huvi joosta. Jah. Ma tean, et liikumine hoiab terve ja parandab vormi, lõdvestab ning aitab keskenduda jne. Aga hoolimata selles, et kahe kuuga kogunenud jooksukilomeetreid vaid napilt sada.

Täna joostes leidsin oma „probleemile“ lahenduse. Et sügisene Amsterdami maraton poleks nii piinav kui Vana-Aasta maraton :P, vajan ma kihlvedu. Sestap otsin maratoonlaste hulgast kedagi, kes sooviks minuga kihla vedada. Soovitavalt nende hulgast keda ma tunnen ning kel ka Amsterdam sügisel jalge all. Olen avatud kõigile pakkumistele.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Miks Sa arvad, et väline kihlvedu Sind paremini motiveerib kui sisemine soov see Amsterdami maraton naerulsui ja endale seatud eesmärke täites läbi teha? ;)
Aga kui aitab, siis võin mingi asja peale kihla vedada küll, ehkki ma ise maratonijooksjaks ei pretendeeri ei Amsterdamis ega mujal. Vist. Praeguste mõtete kohaselt.
Või teine variant: võin Sulle helistada iga kord, kui peaksid hakkama trenniminekut seadma ja küsida "Noh, luuser, jälle ei lähe vä?" vms :)

Kaur ütles ...

Elad Kadrioru kandis? Käid õhtuti (või misiganes ajal) pargis jooksmas? Vajad motivatsiooni? Ehk soovid jooksmiseks kaaslast ? Kirjuta - kaur.virunurm@gmail.com :)

Muide, mere ääres on parem joosta, tundub kuidagi huvitavam kui pargis ringe teha :)

Rivo ütles ...

kihlvedu mõjub, vastiku torkijana. kuigi Kaja motivatsioonikõne sobiks ka ilmselt:P

Raivo, ma veel ootan kuu-paar, siis ehk avanen ka erinevatele tehingutele.

Kaur, meri on mõnusam ja huvitavam. Teinekord kaasneb temaga ainult tuul, mis näiteks tempojooksu plaani oluliselt rikub.

Raivo ütles ...

Kaja, ma otsin erinevaid motivatsiooniallikaid ning kihlvedu sobib mu natuuriga hästi kokku. Arvan, et mus on grammike keskmisest enam sportliku hasarti :) Või siis vastupidi – kihlvedu aitaks mind just põlema ajada :) Aga ok. Chillimine ja kulgemine on teoorias ideaalvariant, aga suure pingutuse tulemusena kellelegi ärategemine (kasvõi enda vanale tulemusele) tekitab minus rahulolu siiski veel paraku enam. Aga küll ma õpin ka muud moodi rahuldust saama.
Tegelikult ma arvan, et maratonijooksu puhul on kõige mõttekam võistelda (ja kihla vedada) eelkõige endaga. Mind rahuldaks Amsterdamis personal best enam kui küll ja küll :) Ja eriti super oleks jõuda ka Eestis näiteks aasta parima saja maratonijooksja hulka. Maratoni populaarsuse kiire tõusuga tuleb viimatimainitud eesmärk kiiresti teoks teha enne kui hilja.

Kaur, olen püüdnud oma jooksuharrastuse ajal igasuguseid erinevaid ringe kombineerida – et vaheldust oleks. Praegu talvel jooksma minnes aga väljas pime - väga uutes kohtades seega kolada ei viitsi ja olen sattunud orbiidile ehk mööda Kadrioru parki tiirutama. Lauluväljaku ümbruses meeldib samuti hetkel joosta. Eriti lahe on näiteks ihuüksi lauluväljaku tagant mereäärsete väravate poole kulgeda. Aga ma võtan suuga ühendust, kindlasti.

To Rivo: Sinuga veaks hea meelega kihla. Ma annaks sulle kohe väikse edumaa – aga ainult väikse :P