kolmapäev, 14. mai 2008

Kord on majas

Vaatasin aprilli tegemisi ja endalegi üllatuseks ei jäänud ühtegi planeeritud harjutuskorrast vahele. Tõsi, mõni nihkus hommikult õhtule või mõni paari tunni võrra hilisemaks, ent kõik sai tehtud. Mõnus ja hea tunne.

Kui ka on näiteks väike väsimus või tüdimus, siis olen enne harjutusi kiiruinakuid tegema hakanud. 30 minutit kuni tund ja olek on kohe värskem mõnusam. Massaaži olen ka pea paar kuud tarvitanud ning üldine enesetunne ja olek on sellest ka palju parem. Pinges olekut on vähem ning lihased (eriti reie tagakülg) on koostöös venitustega ka palju paremas konditsioonis. Eile sai mõned venitused ja painutused tehtud ning esimese massaažikorraga on tubli vahe olemas, massöör ka rahul.

Enne massööri juurde minekut arvasin muide, et kõik on ju hästi, et venitan ju korralikult, puhkan jne. Tihti ei teagi, kui asi on nihkes, kuni pole paremini saanud-proovinud.

3 kommentaari:

Helen ütles ...

Mul käib küll aeg-ajalt tõeline sisemine heitlus trenni minemise osas. Seda siis nn pisitrennide puhul, kui on soojendus või taastav jooks. Jõuan mitu korda otsustada, et ei lähe, ja siis uuesti otsustada, et lähen. Nn põhitrennide vahelejätmine ei tule mulle aga õnneks pähegi :) Pealegi, mida ma siis treenerile aruandesse kirjutaks...

Rivo ütles ...

mul ka aegajalt dilemmasid esineb ja too mõttependeldus on ka tuttav;) näiteks täna tahaks teha 30-35 km uiskudel, ent hirmus tuul on. ilmselt ikka lähen.

samas motiveerib mind hetkel hästi esiteks vormi paranemine (jõusaal-jooks-uisk on tunde päris tugevaks muutnud), teisalt jooksukoormuse vähenemine. et ma päris niisama ei suudagi eriti olla. ja hirm vormi kaotamise ning uuesti alustamise stressi ees on ka piisavalt suur, et seda mitte proovida.

päris vägisi samas ka ei tasu vist. olen ka põhitrenni vahele jätnud või päevavõrra edasi lükanud (kui kannatab muidugi) näiteks väsimuse korral. värskena hoopis teine minek.

Helen ütles ...

Jah, see on õige, et väga-väga väsinuna ei jaksa rasket trenni teha. Sellist, kus peab ikka endaga võitlema. See on mingi selline täitsa tühjaks tõmmatud tunne, mitte lihtsalt vaimselt väsinud. Ma olen kah ühe korra pika otsa nii järgmisele päevale lükanud.
Tänane tuul õhtuks vist vaibus ja joosta oli täitsa ok. Uisutajad tundusid ka üsna rõõsad ja rahul :)