kolmapäev, 10. veebruar 2010

ise oma saba kallal

Fotomeenutus 2006. aasta rahvavõistlusest. Foto: Indrek Susi/Äripäev

et meil ja Tartu Maratonilgi sarnane idee ehk palju tervislikult liikujaid, siis Tartu Maratoni uudistesse sai täna üles selline info. Kolleeg Erik Morna R2st ja Priit Pullerits ajakirjanikest veel stardis.

---

Äripäeva ajakirjanikud said üle aastatepikkusest suusapausist ja osalevad elu esimesel suusamaratonil. Loomulikult Tartu Maratonil.

"Kuna mitmed minu ümber tiirlevad inimesed olid Tartu Maratonist hakanud sel aastal esmakordselt kõva ja selge häälega rääkima, tundus mulle ka antud idee üsnagi realistlik. Ma lausa küsisin endalt, et kuidas ma olen üldse siiani Eesti suurimat rahvaspordiüritust ignoreerinud? Olen end alati lumepuuduse tõttu püüdnud välja vabandada, nüüd aga selline vabandus ei mängi välja," kommenteeris aastakümne pikkuseks veninud suusapausist ülesaamist Äripäeva uuriva toimetuse ajakirjanik Raivo Sormunen ja tiimi staažikam maratonihunt. 63 kilomeetri stardirivist leiab meeskonnast veel Raul Lobanovi ja Rivo Sarapiku.

Äripäev Marathon Team sündis kolm aastat tagasi, mil majanduslehe jooksuhuvilised (paljud neist eelneva jooksukogemuseta) treeneri käe all Berliini jooksumaratoniks treenima asusid. Üle finišijoone jõudis kuraditosin lippajat ja sellega oli käsi spordile antud. Pärast seda oleme võtnud osa Nizza Ironmanist, 73km pikkusest ultrajooksust Saksamaa metsades ning rulluisuvõistlustest Eestis. Lisaks avastanud ujumist, rulluisutamist, rattasõitu ja sel talvel ka põhjalikumalt suusatamist, samuti tulnud toime muude harrastussportlasele väljakutseid pakkunud küsimustega nagu vigastused, motivatsioon ja varustus.

Maratonitiimi trennis varatud verest-higist ning võistlusvõitudest saab lugeda meeskonna ajaveebist.

Kommentaare ei ole: