laupäev, 19. märts 2005

Jaana

Nimi, vanus: Jaana, 22
Senine jooksukogemus:
Kooliajal jooksin nii palju kui sunniti ja mitte eriti hea meelega. Samuti puudusid väga suured saavutused selles vallas. Nüüd juba üks maratonihooaeg seljataga koos aktiivse treeninguga.
Jala nr:
39
Miks jooksed: Pigem, miks liitusin maratonitiimiga? Kambavaim on ikka selline asi, mis külge hakkab ja ausõna, polekski vist jooksma hakanud, kui Rivo poleks ärgitanud.
(Parim) maratoni aeg: Õnnetu kogemuse tõttu jäi maratoni aeg täiesti saavutamata.
Tossu mudel: Adidas Adistar
Pikim joostes läbitud distants: 32 km
Mis motiveerib: Mind motiveerivad kaaslased ja kindlasti ka teadmine, et teen midagi hästi ja vähemalt keskmisel tasemel. Ma ei püüa olla liiga põhjalik ja alati esireas, kuid mulle meeldib oma tulemusi näha vähemalt keskmisel tasemel. Teadmine, et ma ei ole kehvik, vot see motiveeribki.
Reaalne eesmärk maratonil (Amsterdamis): Amsterdamis ma ei jookse, olen sellel ajal lapsepuhkusel.
Unistuste eesmärk maratonil: Ma unistan sellest, et kord aastas maratoni jooksmine saaks traditsiooniks minu peres.
Elu parim jooks: Berliini maraton! Ehkki ma finišisse ei jõudnud, naudin tagant järgi kõiki emotsioone, mis see tekitas: kaaslased - naer, sport- higi, vigastus- pisarad. Pean pooleli oleva alustatud asja lõpuni viima.
Kus Sind treenimas võib leida (aeg, koht?): Hetkel olen lapseootel ja jooksutrenni ei tee. Küll aga kõnnin ja sõidan rattaga Tabasalu terviserajal ning aeg-ajalt käin Reval Spordis spinningus.
Sinu jooksukangelane/iidol: kulde tRio: Rivo, Raivo ja Raul

Kommentaare ei ole: