reede, 2. juuli 2010

teras karastub



Niisiis, et keegi ei arvaks, et ma salaja laisklen, siis enda distsiplineerimiseks ma pajatan oma konarlikust esimesest nädalast. Plaan nägi ette neljapäeval 20 minutit, mis oli puhta õudus kuubis. Esiteks ei saanud ma eelneval ööl eriti magada ja seetõttu oli pärast hommikust jooksu terve päev poolunes. Endiselt ikka raske, kuna väevõimuga hoian tempot väga aeglase, et mahuks pulsitsooni (136-155) Pulsikell näitas treeningu lõpuks keskmiseks pulsiks 150, max 171... see juhtus siis, kui mul sai sellest käsitlematust uimerdamisest kõrini.

Täna hommikul oli ette nähtud 45 minutit. Öösel magasin nii kuis jaksasin ja raja läbisin ka kergemalt. Keskmine pulss 147, max pulss ka seekord 171. Kõndimist seekord vähem kui jooksmist. Tore.

Pühapäeval näeb plaan ette 20 minutit.

Trenn on mul hommikul kohe, kui kargu alla saan, joon klaasi vett ja panen ajama... Kuna tööpäev algab kell 9.00, siis 5.-st tõusta ka ei tahaks, et jõuaks süüa ja seedida ja siis jooksma minna. Mis sorti pala oleks kõige optimaalsem kui kaua aega enne trenni kõhtu ajada, et see ära kasutatud saaks või kas see on üldse tingimata vajalik? Hommikusöök on mul praegu umbes tund pärast treeningut.

2 kommentaari:

Kaido ütles ...

20 minuti trenni pärast küll süüa vaja ei ole. Kui trenn juba kaugelt üle tunni läheb, siis ehk võiks midagi põske pista. Mingi pudru, banaan või väike šoks võib abiks olla, kui kõht tõesti kellana tundub ja motivatsiooniks mõne kalori tahad võtta. Olulisem on minu jaoks klaasike vett juua enne higistama minemist.

Rivo ütles ...

tubli, hakkab looma ;)

sekundeerin Kaidole, palavaga jook eriti olulisem.

ise võtan vajadusel peotäie müstlit või pool banaani süsivesikulaksuks. eks nii toit, kogus kui aeg enne sportimist harjutamise asi.

igal juhul ei ole hea mõte raske (rasvane) ja tugev eine vahetult enne. suurema söögikorra ja trenni vahele soovitatakse jätta 2-3 tundi, ka individuaalne. vaikselt ratta seljas tiksudes võib vähem, intensiivsesse trenni minnes jälle pigem rohkem.