kuna reedel hooldusse viidud suusad ootasid võistlejate järel järjekorras, nihkus harjutuskord viimase tööpäeva õhtult lauba lõunale. ühel korral olen varem päeval sõitnud, eriti ei istu see, sest inimesi rajal rohkem ning ümbrus nõuab ka tähelepanu. pimedas ei aja niimoodi silme eest kirjuks.
viimane oli laubal muidugi kõige väiksem mure, sest sõit kulges läbi sellise vägistamise, et viska või kaikad ja lauad metsa ning astu jalgsi edasi. pulss keris juba soojenduse ajal üles ning Pirital suurel ringil üleval sõidetud pika sirge järgne tõus tõmbas hinge ikka suht kinni ja libisemist polnud. ühesõnaga vastik-vastik. põhjust ei teagi. võimalik, et harjumatul ajal harjutamine ning kehvalt magatud uni mõjusid kehvalt. kuigi nii kehvalt ei ole ka ükski hommikune trenn mõjunud, ei jooksus, ei ujumises, ei rulluisus. parim aeg koormuseks peaks muidu olema hommikul ja pärastlõunal alates 16st. aga noh, on ilusaid päevi, on raskeid päevi.
eile aga seevastu oli jälle nii ilus. isegi seni parim sõit. tunne, et iga korraga saan tugevamaks ja stiil paraneb ja libisemine on ägedaim, on ikka viimasepeal.
nädalavahetusel avastasin veidi ehmatusega, et Tartu Maratonini on napid kaks nädalat. tahtmine ja ärevus on suur (pole kaks aastat ju võistelnud) eks ma karda ka seda sõitu veidi, aga laamendama ei lähe ja rahulikult läbi sõites pääseb ehk enda tapmisest.
et kasin kogemus ja tehniline pool sõitu takistama ei kipuks, panin end Raivoga AT Spordi määrdepakkumistel nimekirja (Raul oskab ja määrib ise) ehk proff hooldus+suusad saab kätte stardist. olen paari kuuga heast libisemisest ja määrdest lugu pidama hakanud (ja Ambroselt laskudes ka sillale libisenud).
samuti on postkastis Eurolines´i pilet, mis viib varahommikul Lõuna-Eestisse ja toob õhtul tagasi. saab kompaktselt võistlemas käidud.
trennikilomeetreid koguneb kahe kuuga umbes poole tuhande jagu. olen suht lõdvalt harjutanud ja distantsi ning pulsi (kella patarei on tühi ja pole mahti olnud seda vahetada) asemel hoopis rajal veedetud aega ja enesetunnet jälginud. vähem pinget sedasi. eks näis, kas ja kuidas see end õigustab.
esmaspäev, 8. veebruar 2010
kaks nädalat Tartu Maratonini
Sildid:
suusatamine,
talv,
tartu maraton,
võistlus
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
8 kommentaari:
Respect. 500 km enne maratoni.
:) 100% tõena ära seda võta, lõin lihtsalt nädalate keskmised kokku ehk põhineb arvutusel. võib rohkem või ka vähem olla. kardan veidi distantsi, pole pikki otsi väga teinud. paaritunnine kulgemine seni max. eks näis, katsetame nädalavahetusel rahulikku veidi pikemalt.
palju sul koguneb?
Mul endal praeguseks koos ca.320 km, päris 400 km maratoniks vist kokku ei tule, aga arvan, et esimeseks maratoniks piisavalt.
Mul tuleb u 350 maratoni päevaks ära. Ja tõsi, kartus ka mul, sest üle 2 h treeningut ei ole teinud. Aga eks paistab. Kui ka pikem ots ( mõtlen ca 3 h ) jääbki tegemata, siis ma loodan küll, et ma kestan selle 63 ära. Kui just määrdega väga puusse ei suuda panna.
Täna näitab enamus pikki prognoose järgmiseks nädalavahetuseks sula ja sademeid.
A&T on koos suukade puhastamisege vist Vabariigi kalleim määrde teenus. 900.- ?
Kilomeetreid on teil korralikult. Kui algtempoga üle ei pinguta, siis ei tohiks probleeme tulla.
20 km või 2h on juba harrastajale pikad trennid. Aga kui kardate, et pikki trenne on vähe olnud, siis soovitaks lisaks joomisele punktides ka pisut süüa, lisaks ei teeks paha kui omal taskus ka midagi oleks.
Erki
Ma püüan osaleda kõigil 7 tänavusel suusamaratonil ja pikim trenn on olnud 1:40 ning 20km.......omadest kogemustest võin öelda küll, et kestab ära. Tähtis on aeglaselt kiirustada. Selle vastu panin täielikult puusse Tamsalu-Neeruti maratonil, mil hea enesetundega sõitsin kuni 20km alla 4 min/km...siis ühtäkki pehmel rajal lumepudrus libisemine kadus või ei suutnud enam suuska libisema lükata ja kustusin täielikult just siledal, samas neeruti mägesid ja lõputõuse suutsin normaalselt sõita. Jäin kohe peale maratoni haigeks. Juba tekkis kahtlus kas Tartu jääb see aasta sõitmata, a paari päevaga olen hästi kosunud ja arvan, et stardin ka Alutagusel prooviks.
Lauri
anonüümne: hind paketiti vist ikka sõltub. Hawaiis võtab ülemine ots ka rohkem raha.
Lauri ja Erki: aitäh. tagant alustades ohjeldab end ilmselt lihtsalt ehk kui kinni ei sõida, siis veab ehk ilusti lõpuni ära. seda enam, et aeroobset põhja on all ka (rulluisk, ujumine, ratas).
Postita kommentaar