pühapäev, 13. märts 2005

Moonika


Vanus: 26
Senine jooksukogemus - alates 2006.a sügisest. Varasemalt kooliajal, aga siis ma südamest vihkasin jooksmist
Jala nr - 38-39, jooksupapud on 40
Miks jooksed - hakkas meeldima :) Üksi joostes saab omi mõtteid mõlgutada, end maailmast välja lülitada, üldse mitte mõelda. Mõnus on :)
(Parim) maratoni aeg - seni 5:54:00, aga äkki ikka paraneb
Tossu mudel - Adidas
Pikim joostes läbitud distants - 42,195km
Mis motiveerib - enese proovilepanek, tõestamine teistele kui endale, et ma olen rohkemaks suuteline, kui esmapilgul tunduda võib
Reaalne eesmärk maratonil (Amsterdamis) - 5:30, viie tunni sisse jõudmiseks peaks vist ikka väga-väga pingutama, eks näis :)
Unistuste eesmärk maratonil - läbida 42,195km joostes, kordagi kõndimata (va joogi-söögipunktid)
Elu parim jooks - sügis 2006. kui esimest korda üle aastate jälle jooksma läksin. Jooksin vist järjest 15-20 minutit, täie auruga, pulss oli kurgus, aga peale jooksu oli tunne imeline, vabastav kuidagi...
Kus mind treenimas võib leida (aeg, koht?) - praegu korra nädalas kolmapäeviti Kalevi Spordihallis. Varsti aga vähemalt kolmel korral nädalas erinevates Tallinna parkides-metsaradadel.
Sinu jooksukangelane/iidol - hmm... ma olen vist iseenda kangelane... :) See, et ma eelmine aasta maratoni läbi jooksin. Selle tõekssaamises kahtlesin ma kuni 35km-ni.

Kommentaare ei ole: